За 7 одделение - Како да сортираме податоци во програмата MS Excel во МЅ Теамѕ

 На молба нa ученици од 7 одделение, во постов Ви прикажувам кратко упатство како да сортирате податоци во работна книга во програмата MS Excel во MS Teams/office365

*Најавете се на Оffice365 со своето корисничко име и лозинка


*Стартувајте ја програмата MS Excel и во неа отворете ја креираната работна книга во која треба да примените сортирање на податоци

*Повикајте ја потребната команда за сортирање








Доколку работите на смартфон или таблет сортирате податоци со командата

Напомена 1: Зависно од верзијата на програмата МЅ Excel, алатката за сортирање има еден од следните облика







Напомена 2: Наместо клик на алатката за сортирање, може со десен клик во табелата за сортирање да активирате соодветна команда за сортирање

Comments

Popular posts from this blog

6 одд Микробит

7 одделение Програмски јазик С++

6 одд Креирање програми